Involverad & grå

Shit. Stressig dag. Imorse uppträdde vår grupp för alla SYO:n. Gick helt okej. Hade bara två lektioner idag. Otroligt skönt. Tog skolfoto idag! Har ingen aning om hur gruppfotot blev. Jag fick stå upp, på en stol dessutom. Hoppas ingen ser mig i katalogen sen. Egentligen ville jag sitta ner men kan ju inte riktigt rå för min längd. Porträttbilden blev inte så dum FÖRUTOM min feta haka som inte suger in sig själv vid rätt tillfälle. Fan också. På eftermiddagen hade jag möte efter möte. Det är mycket på gång nu men det är så himla kul att var involverad! 
 
Min hårfärg börjar redan gå ur. Vafan är det här? Fick tvätta håret två gånger igårkväll för att min hårolja inte gick att få ur. Men hallå? Intensivtoning ska inte gå ur förns efter ca 20-24 tvättar. Två är långt ifrån tjugo. Plus att det känns som om min hårfärg börja gå mot gråare toner. Huh?? Det positiva är att min ögonfärg ser grön ut när jag har brunt hår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0