läxa läxa läxa

Äntligen köpte jag min ansiktsrengöring. När jag var i butiken häromdan fick jag en komplimang över hur fint jag hade sminkat mig. Vad kul att sånt märks! Trevlig tjej det där. 
 
Imorgon har vi redovisning i musik och jag har ingenting vettigt att framföra. Det är meningen att jag ska sjunga stämma men läraren har inte hjälpt mig ett skit. Det är som att ge mig ett nytt instrument och be mig kunna det så bra som möjligt utan att öva. Tack jo visst. När vi uppträder imorgon blir det alltså improvisation på vad jag kommer sjunga för text, vilken melodi och ton. Tjohej jag fattar ingenting. 
 
Förövrigt har jag sju dagar på mig att läsa igenom 140 sidor, och göra minst 100 uppgifter utöver det. Det är fysiken. Jag har nio dagar på mig att läsa ca 100 sidor och svara på minst 100 frågor i biologin. Jag har två dagar på mig att göra fyra sidor matte. Nu bör jag också börja med samhällskunskapen. Uppfatta detta inte som att jag klagar. Jag sa ju att jag skulle göra bra ifrån mig den här terminen och då klagas det inte! This is just facts.
 
Idag såg man ut så här. Grått igen, jaaa!
 

Kommentarer
Postat av: CJ

Kul att du gillade sidan. :) Trevlig kväll!

2012-09-18 @ 19:19:50
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0