Ögonen

Förstör min söndag med att se American Pie filmerna. Har inte gjort något bättre. 
 
Imorgon ska Rebecca, Anhthu och jag prova på tactical fitness, också kallad krav maga. Det är en form av självförsvar fast som träningsform. Verkar vara riktigt kul. Vi tjejer vill verkligen börja på någonting tillsammans. Förra måndagen provades MMA och dagen efter det provades thaiboxning. Båda är kampsporter. Verkligen kul! Annars är ju plan B gymmet. Funkar alltid. Eller oftast. Så detta läsår ska jag minsann ha mycket på schemat, då känns det som att man gör något vettigt. 
 
Har plötsligt börjat skissa ögon med olika uttryck i mitt skolblock. Riktigt kul att se om man får till det. Min favorit, och uttrycket jag använder mig mycket av (heehee), är den i mitten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0