Barely Alive

Hej. Jag lever. 
 
Den här veckan har varit väldigt händelserik och lite för mycket partyparty. Under denna vecka gick jag på två av sommarens tre totala fester. Haha alltså kan ni förstå, en natts festande drar ur alla mina krafter dagen efter. Det fuckar upp min träning totalt och jag har ingen energi kvar dagen efter what so ever. Bara idag när jag kom hem efter nattens bravader sov jag fyra timmar och har varit vaken ett tag nu. Känner att jag kommer lägga mig klockan åtta ikväll. 
 
Så låt mig uppdatera er ordentligt. 
Jag har fortsatt träna som vanligt, hade otroligt mycket energi efter Kreta-resan. I tisdags var det fest hemma hos Sofia med en massa Berzanmänniskor och lite annat smått o gott folk. Trevliga typer man lärde känna! Somnade klockan fyra efter en intressant natt och vaknade efter ca 5h sömn. Den dagen var det tänkt att jag skulle träna. Tränar alla dagar förutom lördagar så det gick inte att strunta eller skjuta upp träningen. Att gymma bakis kanske inte är något jag rekomenderar. Jag mådde bra, tro inget annat, men jag var så sjukt trött där inne på gymmet och alldeles orkeslös. I torsdags var jag fortfarande trött och utmattad, haha. Var inte riktigt på topp på gymmet. I fredags hade några killar från tisdagens fest föreslagit att vi skulle träna tillsammans på World Class. Sagt och gjort, det gick rätt okej. Äntligen återställd efter alkoholens påfrestningar. 
 
Men så kom lördagskvällen. Den började hemma hos Malin runt sex-tiden. God middag och en massa vin. Klart det ska till alkohol när tjejen fyller arton! Var lagom taggade att dra ut på Platå. Visserligen är jag inte 18 än men det var med i beräkningen att jag kanske inte skulle komma in. På vägen dit så kände jag att hela min insida på min väska var dygnsur. Av vadå? Min jävla vinflaska som låg uppochner utan kork. Alltså klantarsle. Fråga mig inte hur. Min mobil hade fått i sig en skvätt också. Jag blev så förbannad att jag kasktade in vinflaskan hos en granne. Förlåt Malin.
 
Lyckligtvis kom jag in på Platå, wiho! Festen var igång. Bästa kvällen på stället hittils med de bästa tjejerna. Tack för kvällen allihopa. Tills ... vi skulle dra. Jag hade tappat min garderobsbricka och någon hade med hjälp av den stulit min gröna skinnväska. Fuck. Fuck. Fuck. Mest arg var jag över att mina converse låg där i medans jag behövde stappla runt i ett par mördande klackskor. Min mobilladdare fanns med där, en rosa klänning och lite välbehövligt smink. Värst av allt kunde jag inte komma hem med bussen för busskortet blev stulet i samband med väskan. En mycket trevlig kille erbjöd sig att låna ut sin säng under kvällen. Yep, så där spenderade jag min natt. 
 
Nu är jag hemma och är fortfarande pisstrött. Det lilla festande jag är med om i mitt liv drar musten ur mig. Får ta och erkänna att få arbeta skiten ur sig på gymmer känns tusen gånger bättre än att supa skiten ur sig på dansgolvet. Men det är ju trevligt med olika typer av utmattning ibland ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0