Måndagens

Igår så skulle jag ju ha gått till Friskis & Svettis men när jag såg två übersnygga killar som jag vet gymmar på World Class så var det bara att vända om. En sång chans kan man ju inte bara missa, haha. Men lägg av, ni vet hur jag är. Låt mig va. Och jag måste säga, när jag kom till WC blev jag inte besviken. Snyggisar överallt! Det kryllade av dom. Ärligt talat är det sånt som är den största motivationen på ett gym. Varför skulle jag bli motiverad av att se en 80-åring gymma på Friskis? Nae, det vet inte jag heller ... 
 
Jag träffade även Sofia inne i omklädningsrummet. Fan vad kul att gymma med någon! Kanske värt att börja gymma på WC om man helt random träffar en massa goa människor som man känner och kan träna med. Hur som helst gick mitt ryggpass förvånansvärt bra. Himla kul! Kan ha varit för att jag har sovit så förbaskat mycket den här helgen, helt galet. Inte gjort någonting, bara legat i sängen, i soffan, och i vissa fall suttit på en stol. Ett bra sätt att vila ut sig på minsann. Idag har jag sjuuuuklig träningsvärk i ländryggen. Jag har nog aldrig, i hela mitt liv, haft så mycket i just den muskeln. Otroligt. Men det är ett resultat av hur bra det gick igår! Orkade mer än vanligt! Förövrigt är ju hela ryggen öm så det är bara att vänja sig. Träningsvärk är den bästa värken. 
 
 
Nedre delen av ryggen - ländryggen. Jag hade ingen aning om vart den fanns eller vad den hette innan jag började träna. I vilket fall är det skitsnyggt med en tränad rygg oavsett kön. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0