Mosigt

Min hjärna är helt mos. Jag sa ju att jag skulle uppdatera när jag orkade tänka. Det är knappt att det händer nånting alls där uppe i skallen. Under veckan har jag varit lite småsjuk men nu gör inte halsen ont längre, istället är det nånting med mina ögon. De mår inte riktigt bra. Jättekul såhär in på skolstarten. I lördags var jag ute med några vänner, trots min sviktande hälsa haha. Vi hade riktigt kul, jag hamnade inte i sängen förrän runt halv fyra. När jag vaknade efter några få timmars sömn var jag helt borta. När jag kom hem vid lunch nångång la jag mig direkt i soffan och somnade. Totalt borta. Trots detta drack jag ingenting. All den här sömnrubbning fuckar upp mig totalt. Vad är det med mig egentligen. Sover ju som ett spädbarn. 
 
Idag är det skolan. Jag sitter här och dåsar med huvudet. Vet inte riktigt hur det ska gå med att presentera mig med nollorna, haha. Alla kommer tro att jag är bakis när jag egentligen är ... ja vadå? Mentalt störd? Jag vet inte. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då är vi fasen två alltså! Det måste vara något i luften! ;)

2013-08-19 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0