Sexy back

Hallå där. 
Även fast jag sa att jag troligtvis skulle lägga mig klockan åtta igårkväll var jag lagom pigg för att dåsa framför en dålig film med mina föräldrar. La mig vid tio/elva och sov fram till klockan tolv nu. Härligt utvilad. 
 
Nu ska jag äta min förträffliga frukost som består av mild naturell yoghurt, knäckebröd och ett ägg. Yep, skitrolig frukost. Sen ska jag till mitt efterlängtade gym. Jag har provat på World Class två gånger och jag kommer på mig själv med att sakna Friskis & Svettis lokaler och alla främlingar man börjar känna igen. Det är liksom en liten gemenskap. Så även fast jag får provträna typ 10 dagar på WC så ska jag dra mig mot Friskis i Tannefors. Idag ska ryggen tränas! Underbart. 
 
När jag tränar så använder jag mig alltid av Jefit, en app där man kan tracka sin gymträning. Exempelvis kan man göra sina egna upplägg, tex Rygg, och sen anteckna vad man tar i varje övning osv. 
 
Dessa övningar gör jag när jag ska träna rygg. Back extensions brukar jag dock aldrig göra, vill man träna ländrygg så ska man göra barbell deadlift, punkt. På den tredje bilden till vänster ser ni tex vad mina senaste vikter var i cable seated row, sittande rodd antar jag att det heter på svenska, haha. Det är riktigt kul när man gör framsteg! I rygg har jag verkligen gått framåt. Och så ska det fortsätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0