Sjukling

Fuck yeah. Jag vaknade upp med öm hals. Okej det där lät väldigt konstigt. Min perversa hjärna vet ni. Nemen gud, nu får jag lägga av. Jag vaknade upp och hade ont i halsen helt enkelt. Skulle möta upp en vän på stan under dagen och halsen blev bara värre och med en massa huvudvärk. Insåg att jag skulle behöva skippa dagens träning. NOOOOOOOO. Vill inte förvärra det. En gång så hade jag ont i halsen och trodde inte att det var så farligt. Fortsatte att träna och springa som en galning. Slutade med att jag låg i sängen en vecka. Inget att leka med. 
 
Träffade Vilhelm på stan! Kul att vi kan umgås ibland och att allt är bra, aldrig i livet att jag skulle kasta bort vår vänskap bara för att vi är "ex" nu. Sån är inte jag och sånt gör jag inte. 
Eftermiddagen spenderade jag i soffan med tungt huvud, mådde inte alls bra. Sen så började det hagla och då for jag plötsligt upp på fötter. Fick för mig att fotografera lite. Nu mår jag lite bättre, konstigt nog. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Respelion

Ont i halsen är så störande. Allt blir jobbigt på något sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0