Stalkervarning

Just ja, jag glömde berätta en sak. Jag tränade på World Class igår och en kille frågade efter mitt nummer. Först frågade han hur gammal jag var. Sa att jag var 95:a. Han ba "vaaaa, jag trodde du var äldre. Du ser äldre ut ...". Vet ni HUR MÅNGA GÅNGER jag har hört den repliken?! ALLTID när det är en snubbe som frågar efter min ålder, samma sak varenda gång. Jag hörde till och med en gång att jag såg ut som 25 ... fast då var jag inne på Omegle. Fråga mig inte vad jag gjorde där. Så jag svarade killen på gymmet "ehh ehehe jo jag får höra det rätt ofta ehehe ...." Inte lustigt att jag kommer in på Platå utan att de frågar om leg. Ser väl ut att vara 35 med förtida rynkor. Minst. Och tänk er när jag väl är 35. Då ser jag väl ut som att jag borde ligga i graven. 
 
På tal om träning så har jag en träningsvärk som tar kål på mig. Förutom att träningsvärken i ländryggen är ännu värre så har jag nu gräslig träningsvärk i rumpan. Dessa två muskler påverkar i alldra största mån hur jag går, står och (i värsta fall) försöker sätta mig ner. Jag kan inte böja ryggen framåt eller bakåt utan att det sticker till, jag kan inte gå som en fabulicious kvinna på grund av ländryggen. Jag kan inte sätta mig ner på fucking toastolen utan att se ut som en jävla gubbe tack vare min ömma rumpa. Med andra ord har jag svårt att röra mig. Funkar rätt ok att vara sjukt då. 
 

Kommentarer
Postat av: Luke

Ussh vilken äckel kille!! Synd att du inte va där idag! På gymet alltså ;))) Så du kunde bli behandlad med lite respekt!

2013-08-14 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0