Fire

Jag har helt vänt på min dygns rytm. När jag tidigare la mig klockan halv tio går jag nu och lägger mig kl ett. Tidigare kunde jag vakna relativt utvilad vid kl sex medan jag nu vaknar upp som en slaktad sombie vid åtta. Mycket tack vare att jag har tagit sovmorgon till tio-elva i princip varje dag de senaste tre veckorna. Och ja, jag har minst tre schemabokade sovmorgnar. Resten är ja ... Mer eller mindre avsiktligt.
 
Nu sitter jag och äter min frukost. Vi har ingen fungerande lampa i taket så jag får sitta med ett par tända ljus bredvid mig. Det är också mysigt. Funderar på om jag ska ta mig till skolan och repa tillsammans med de som är där. (Det verkar inte vara nån där) Eller så sitter jag här hemma och övar själv på gitarren. Oavsett vad har jag lektioner efter lunch. Det suger ju. 
 

 

Vackraste låten just nu. Ed Sheeran - I see fire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0