Julen

Jag sitter här och väntar mest på att jag ska bli trött och få sova. Dagarna har gått så snabbt. Oscar har varit hemma hos mig sen julafton. Idag åkte han hem. Vi ses imorgon för att fira nyår tillsammans. Julafton spenderade jag hos mina släktingar - åt julbuffé, såg på kalle anka och delade ut julklappar oss emellan. På kvällen åkte vi hem till oss för att dela ut ytterligare julklappar. På vägen hämtade vi upp Oscar så att han fick vara med och få presenter av mig också. Han har ännu ett kvar att få av mig. Själv fick jag lite småsaker. Bäst var nog mobilhållaren som sitter fast på armen medan man tränar. Av Oscar fick jag hudvårdsprodukter. Kanske han försöker säga mig något med det? Haha. Av mig fick han en cremevit kabelstickad tröja och en grå fluffig halsduk. Imorgon får han mitt sista paket. Juldagen och torsdagen spenderades med honom, vi slappade och åt en massa julmat och choklad. I fredags åkte vi alla till mina andra släktningar som jag som mest träffar två gånger per år. Det vär väldigt trevligt att få se dom. Igår kom min syster på besök och henne träffar jag inte heller ofta. Senast var ett halvår sen. Hon har stannat till idag och det var tråkigt att se henne åka. Av henne fick jag också en massa presenter. Hon var i New York veckan innan jul och köpte med några saker till mig. Den absolut bästa saken var en träningsklocka. Resten visar jag imorgon och berättar om klockan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0