Omöjligt

När jag gick hem från gymmet igår var jag ganska skakis i benen och jag förstod att de hade fått sig en rejäl omgång. Men vad jag inte hade nån aning om var att träningsvärken skulle dyka upp redan några timmar efteråt. Alltså när jag låg i sängen och skulle sova. 
 
Kände redan då att det började ömma i rumpan. Och under natten blev det bara värre. JAG KUNDE INTE SOVA. Hur jag än låg så kom rumpan ivägen, kunde inte sträcka ut den eller ligga på den som en jävla normal människa. Jag har aldrig varit med om något liknande. Rumpan ömmade hela natten, bara jag låg still hade jag otrolig träningsvärk. Det var träningsvärkarnas moder liksom. 
 
Trots att det blev så otroligt lite sömn, (vad ska jag skylla på till läraren? "sorry att jag är sen, kunde inte sova för min rumpa gjorde ont ...") så tog jag mig upp ändå. Klarade skoldagen hyfsat bra och drog mig till gymmet i alla fall. Idag var det nämligen bröst, axlar och triceps som skulle tränas. Nu är min överkropp helt slut. Det är ansträngande att ens sitta och knappra på tangenterna.
 
Kommer knappt orka hålla mig vaken ikväll känns det som. Ska nämligen se på idolfinalen med Oscar. Om rövhålet Kevin vinner så slår vi sönder tvn både jag och Oscar. Vi ska spamma telefonlinjerna till Idol. I helgen blir det också att kolla på julkalendern tillsammans! Den är ju hur bra som helst, no bullshit. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahshahaaa, jag skrattar högt för mig själv när jag läser om din onda rumpa. "Träningsvärkarnas moder", sjukt roligt!
...och sen, efter en liten stund kommer jag på mig själv med att fundera på vilken övning du gjort för att få träffa henne? Ge mig den! //Sistah

2013-12-06 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0