den där bruden

Vad gjorde Nadja och jag på Johannelundsbadet då? Solade, doppade oss, åt McD, smaskade på godis, kollade in snygga killar ... dah självklart, vad tror ni om oss egentligen? Måste säga att det var ett riktigt mysigt ställe det där. Konstigt att jag inte har varit där och badat tidigare.
 
Den där Nadja är bra hon. Let me tell you.
I början av 2:an hade vi i klassen hört att någon ny skulle börja. Tydligen så hette hon Nadja. Jag hade fått höra lite småsaker som gjorde att jag genast var frågande till henne. När hon dök upp där i klassrummet tog hon lika mycket plats som solen gör i solsystemet. Hur skulle jag orka med denna flicka resten av året? När jag sen tvingades samtala med Nadja visade sig att hon var så himla glad och trevlig. När skulle all den där glädjen ta slut egentligen? Den bara fortsatte! Det visade sig att Nadja påminde väldigt mycket om mig själv, halvgalen som jag (om inte ännu mer) och alldeles äventyrlig. Vi hjälps åt när våra synapser i hjärnan inte riktigt kopplar, vi hjälper varandra i knepiga livssituationer och vi hjälps åt att äta oss tjocka. Om du läser detta Nadjos (vilket du lär göra), så förstår jag fortfarande inte vart du får all din energi ifrån. Jag vill också sprudla av energi och se positivt i alla människor precis som du gör. Jag vill också kunna få komplimanger inne på Konsum bara för jag har ett gigantiskt leende på läpparna. Vi kan skratta tillsammans lika mycket som jag kan skratta åt dig för att du är du och du är bara allmänt söt. Jag är glad att jag fick lära känna dig också, du är en ascool person. Känner ingen annan som sover med sina gosedjur i sängen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0