förstörda drömmar

Det värsta med äggknäckemacka är när knäckebrödet knakar till lite extra, bryts av och en hel äggskiva åker ner på golvet. Jag blir så arg. På knäckebrödet. På ägget. Kan det inte sluta retas och bara ligga still för en gångs skull? Usch.
 
Igårkväll bestämde jag och superbiffen Johan (om du läser det här Johan ska jag göra dig illa nästa gång vi tränar) att vi skulle träna tillsammans på Friskis idag. Nemen se där, nu är han "sjuk" och kan inte följa med. Jag som vaknade extra tidigt ur en fantastisk dröm pga dig! (Nej förlåt Johan, jag ska vara snäll ... stackars dig som är sjuk). Nu på morgonen drömde jag att jag började på nått nytt jobb och så kom chefen fram och var allmänt skitsnygg. Och så började han prata med mig och helt plötsligt började gosa med mig framför alla. Han var ju snygg så jag sa ju inte nej. Oh jösses. Den drömmen var bra. 
 
Hur som helst ska jag iväg och träna ensam nu. Idag ska jag träna rygg och biceps vilket kommer bli helt awesome. Jag är alltid taggad inför ryggdagen. Hell yeah. 
 
Nu ska jag bara klä på mig och fixa till mitt ansikte så att man vågar se på det. Ha det gött alla soffpotatisar. Okej jag ska inte säga nåt, jag låg ju själv på soffan och åt chokladbollar i veckan ...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-07-16 @ 13:17:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0