old man

Imorgon fyller världens bästa pappa år! Mamma har redan hunnit fixa presenter så mitt lilla bidrag blir en kladdkaka som han inte vet att jag tänker göra. Ambitiöst, haha. 
 
Egentligen hade jag velat göra något storslaget, typ en megatårta med en massa mousse och choklad av alla dess slag. Men det gick inte riktigt att fixa med tanke på tiden och summa pengar som jag har. Så imorgon på förmiddagen åker jag ut till sommarstugan och träffar mina föräldrar. Fira pappsen. Han blir ju hela 54 år. Jösses. 
 
Självklart åt jag några matskedar smet innan den åkte in i ugnen. Gud så gott. Istället för att bara smöra formen och ha i ströbröd (måste inte ha det) så provade jag att ha i kokos i botten. För dekoration hällde jag i lite fina godispärlor. Najsigt. Allt för pappa.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Close-up me stora kattdjur

men gu så gott :)

2013-07-26 @ 20:40:49
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0