Nämen, uppdatering?

Ååååh jag vill skriva av mig. Det kliar i fingrarna, jesus christ. Vart ska jag börja? Rabbla upp allt som hänt hittils so m ni missat eller bara fokusera på nutid? Hm, jag drar det viktigaste. 
 
Från att ha gått till olycklig flickvän är jag nu en ganska glad singel. I mitt förhållande var jag så osäker på mig själv hela tiden, jag har aldrig varit så förut. Klart jag var kär, men ändå. Rädd för att säga eller göra fel hela tiden. Vara den perfekta flickvännen. Rädd för att han skulle göra slut pga nåt jag sa eller gjorde. Eller hur jag betedde mig. Allt mitt tvivel visade sig vara sant när han sa att han inte längre var kär i mig. Jag grät i två dagar sen tyckte jag att jag borde ta mig i kragen och skaffa mig ett liv. Det funkade ganska bra. Vilhelm och jag är fortfarande vänner, tack o lov! Han är en underbar person, och en vän släpper jag inte. Vi ska se en skräckfilm nu på onsdag. Gud hjälp mig. 
 
Mina studier går inte särskilt bra. Big surprise. Ni vet hur jag är. Tills på onsdag har jag ett stort samprov. Borde sätta igång nu känner jag. På fredag morgon har jag franska muntligt och på eftermiddagen innan jag får tillåtelse att ta helg har jag stort biologiprov. På måndag är det ett kommande grammatikprov i svenska. Utöver detta har jag fyra inlämningar att göra. Såna inlämningar som kallas för förseningar. Fuck me sideways. 
 
Nämnde jag att jag för nån vecka sen kom in på krogen? Jag känner mig fettvuxen. Från exakt idag fyller jag 18 om  6 månader. Badass tjej här, akta er. 
 
Skolan idag var väl som vanligt. Booooring. Tur att det finns bra människor omkring mig.
 
Morgonen såg lovande ut med sina solstrålar. Körde på en nyinköpt klänning för att fira sommarens närhet. Men icke, molnen invaderade redan efter lunch. Myste istället i en stickad kofta.
 
Kofta - Urban Outfitters, Klänning - H&M 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0