Sista minuten

Jag gör ett tappert försök i att plugga. Jag förtjänar en applåd. Biologiprov på fredag, två timmar långt och jag sitter nu här och tänker börja. Börja. BÖRJA. Är som vanligt ute i sista minuten. Förra provet gick åt skogen så att faila detta är inget jag skulle rekommendera mig själv. Var smart nu Anna.

Samprov imorgon. Ganska avgörande. Som vanligt fuckar jag upp det för mig själv. Får se vad som händer med mitt liv. Just nu lever jag på impuls. Gör vad jag känner för. Kontrollerar ingenting. Inte ens mitt pluggande, träning eller vad jag stoppar i mig. Jag försöker bara leva. Hur det går vet jag inte, det krävs en större analys och längre rapport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0