That ass

Idag låg fokuset på att träna ben och rumpa. Rumpa är roligast att träna, det är den delen på kroppen som en tjej verkligen kan träna hur mycket som helst utan att börja se manlig ut och kunna behålla sin kvinnliga form. Awesome.

Till gymmet tog jag med mig allt ur badrummet för att kunna tvätta håret och sminka mig där. Plötsligt stormade det in en massa tanter ur alla möjliga dörröppningar och där stod jag naken med en handduk tillräckligt stor för att kunna täcka min ena skinka. Det blev lite jobbigt.

Måste nämna att jag slog mitt rekord i squats(benböj)! Drämde på med 40kg först på 8 repetitioner. Sen ökade jag till 50kg. BAM! Totalt, inklusive stången som vikterna hänger på, hade jag 70kg på axlarna. (50kg vikter + 20kg stång) BAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0