Det fortsätter

Idag steg jag upp för att fira en släkting som fyllt år. På det kalaset dök även min favoritbebis upp, lilla Ingrid! Inte för att det kanske intresserar er att jag har en bebiskusin. Men den tjejen är den sötaste bebisen jag har sett. Min favorit. 
 
När jag kom hem åkte jag till Actic för att provträna där en andra gång. Denna gång var det axlar och bröst som skulle tränas. På tisdag är det rygg och slänger in lite rumpövningar, torsdag är det armar och fredag ben/rumpa. Innan gymmet var jag redan lite trött efter dagens lilla kalas men med lite koffein blev det en aning bättre. Jag ser fram emot att få lite synligare axlar. De syns bara om jag spänner dom tyvärr. Skulle jag minska mitt kroppsfett skulle de nog dyka upp utan problem. Efter gymmet var jag lagom trött i mina axlar och bara att bära min väska som väger några hundra gram tröttade ut axlarna ännu mer. Ser nog fram emot träningsvärken. 
 
Ikväll har jag en del saker att planera inför kommande veckan. Finns några prov/inlämningar som jag inte har gjort och de måste göras innan allt blir en stor hög. Dessutom behöver jag komma ikapp lite i biologin, gillar att ligga snäppet före. 
 
Justja: Jag slog rekord i cable cross over! Tidigare har jag kämpat med att ens köra 5 set med 18kg x 10 rep. Då kanske jag har minskat till 14kg efter tre set med 18. Förra gången lyckades jag för första gången med fem set på 18kg. Denna gång lyckades jag fan med fyra set 18kg och ett femte med 23kg! Awesome progress. 
 
Dagens övnigar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0