Foton hit o dit

Hej alla barn.
 
Igår var det skolfotografering och jag hade självklart ansiktet fullt med otrevligheter så som väldigt tydliga finnar. Sånna som absolut inte gick att dölja på porträttfotot. Nu vet jag att jag inte kommer beställa det nu när jag har sett det på deras hemsida. Great. 
 
Under kvällen blev jag tillfrågad att gå på hockeymatch. Trevlans. Blev ingen träning gjord och heller inga läxor. Great. Idag mår jag inte super direkt. Öm i kroppen, ont i ena sidan av halsen, huvudvärk och ont i musklerna bakom ögonen när jag kollar i sidled. Ae, jag förstår inte heller. Dagen har fungerat helt ok ändå, tills jag insåg inne på H&M hur blek jag har blivit och hur mörkt mitt puder är i jämförelse. Då ville jag bara åka hem och gömma mig. Såg hur äckligt mycket smink jag hade i ansiktet där i spegeln så då åkte allt av här hemma. Sminkfri är kanske inte snyggast, men absolut fräschast. 
 
Nu är jag en bra skolflicka och sitter och pluggar framför datorn en fredagskväll som denna. Japp, ni läste rätt. Jag pluggar. Helt seriöst. Jag vet inte vad som har flugit i mig men det går bra nu. 
 
Satt en stund i aulan och spelade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0