Head banga

Igår hängde jag med min bästa vän gräsklipparen vid sommarstugan. Hade en fin liten åktur. Höll på i flera timmar. 
 
Inatt låg jag zombiefierad i min säng. Gick o la mig vid tio och somnade ordentligt vid fyra-fem på morgonen. Täppt i näsan som bara den och snörvlade hela tiden. Jag kan inte sova med öppen mun, det går bara inte. Därav den sömnlösa natten. Steg upp klockan sex efter ca två-tre timmars sömn och undrade varför jag fortfarande levde. Väl i skolan tröstade jag mig med en energidryck som förhoppningsvis livade upp mig lite. 
 
Resten av dagen har varit helt okej ändå, mest tack vare goa vänner som får en att skratta dag in och dag ut. Nadja dunkade mitt huvud in i väggen på svenskalektionen. Hjälpte inte riktigt huvudvärken. En fin beige sminkfläck blev beviset på väggen och ett stort rött märke blev mitt bevis i pannan. Vi skrattade som galna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sluta vara så snygg kvinna.....

2013-09-09 @ 20:33:13
URL: http://blogg.improveme.se/saandras
Postat av: Sandra Sandberg

åååh kul att du gillar den! Hoppas den kan fortsätta så bra då! :D

2013-09-09 @ 20:50:35
URL: http://blogg.improveme.se/saandras
Postat av: Nadjish

Damn you women, du är för snygg för ditt eget bästa

2013-09-09 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0