In till staden

Igår satt jag på bussen och bredvid mig satt två tjejer som åt de godaste chipsen någonsin. Det luktade gudomligt gott. Funderade på hur de skulle reagera om jag frågade om vi kunde dela på påsen. Tänk er den situationen haha. I vilket fall var jag fast besluten att köpa mig en liten burk pringles när jag kom hem. Men istället gick jag ju ut och sprang med pappa. Efter löprundan gick jag raka vägen till Konsum och letade efter pringles. Fanns bara stora burkar och aldrig i livet att jag kommer hem med en sån. Mina föräldrar skulle tycka jag var både tjock och dum i huvudet. Istället köpte jag mig en lite cider haha. I morse fanns halva flaskan kvar. Blev två mackor och cider till frukost. Great. 
 
Nu har jag fixat ansiktet för att dra mig in till stan. Slopar mascaran, så länge hyn ser någorlunda bra duger mitt ansikte. I stan ska jag hämta lite presenter hos Sandra för att slå in dem lite fint hemma hos mig. Senare ikväll ska Nadjisen få öppna dem!
 
Dessa brallor är riktigt sköna. Oförskämt låga i midjan men man får en himla röv och texturen på jeansen är det snyggaste jag har ägt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0