Inslagna presenter

Åkte som sagt in till stan och hann hämta grejerna. Hann även möta upp Amed som har köpt en alldeles GRYM present. HAHA ååh. Han är awesome. Får inte avslöja nu tyvärr.
 
Jag blev kvar ett tag på stan för att leta väska. Har letat i alla butiker och hittar INGEN som jag vill ha. Det jag vill ha är en stilren och enkel väska, stor nog att rymma skolböcker. Sist av alla ställen jag går in på är KappAhl. Hade inte tänkt på det tidigare därför att jag aldrig handlar där. Direkt hittade jag en väska som höll upp till mina kriterier! Väskan hinner jag inte visa nu. Just nu ska jag duscha och sminka mig inför kvällen. 
 
Hon får en hel del! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0