Passet

Dagens pass gick väldigt bra. Kände mig rätt peppad och hade mer energi än tidigare dagar. Så jag körde på! Förhoppningsvis får jag lite träningsvärk som tack för arbetet jag lägger ner. Imorgon är det ben och rumpa och självklart ska jag tagga inför det!
 
Idag på gymmet såg jag två powerkvinnor! Det är sällan man ser äldre kvinnor, runt 50, som har en fast och vältränad kropp. Den ena kvinnan såg helt awesome ut, vilken förebild! Sån kropp vill jag ha när jag blir äldre. Det är bara att kämpa på. Många äldre glömmer att träna rumpa vilket gör att alla gamla har en rumpa plattare än ett papper. Det ser så oattraktivt ut! Men denna kvinnan hade minsann en fin bula där bak, bra jobbat! Sen den andra kvinnan, hon hade dock ingen rumpa, men vilka axlar och bröstmuskler! Kvinnor som kör hårt är grejen hörre ni. 
 
Ni ska veta en sak som händer med ens händer om man lyfter vikter. Blåsor uppstår och blir till förhårdnader på grund av att metallen, som är skrovlig, skadar huden. När huden blir hård så funkar det väldigt bra så att man inte river upp mer mjuk hud. Men med tiden så faller den döda huden bort. ELLER så rivs den bort med skivstången när man lyfter förjävla tungt. Det hände mig häromdagen och det gjorde pissont. Huden slets upp och under fanns den där känsliga huden som gör ont bara man rör vid den. Skulle behöva ett par hanskar som motverkar förhårdnader men handskar är bara jobbiga. Detta får man stå ut med helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadjish

Men aj, sluta skada dig själv kvinna. Gillar dig ändå sadist

2013-09-03 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0