Retligt

Jag vaknade kvart över sex och ville allt annat än gå upp ur min säng. Fy så trött, inatt fick jag ingen bra sömn. Mitt i natten hade jag tydligen viftat med armen så att en prydnadssak i mitt fönster hade åkt ner och väkt mig. Imorgon får jag sovmorgon och då lär jag få sova ut. Min sömn är guldvärd. 
 
Sen fortsatte min morgon. Blev pissed off när en människa inte kan svara på ett enkelt sms. I don't get it. Sluta lek. 
 
Skoldagen börjar med geografi som kan bita min röv. Sen en håltimma där jag har en hel del saker att göra, bland annat skriva ett papper till hållbart samhällsutveckling. Dagen fortsätter med biologi, inte så farligt, blir att svara på frågor om fortplantning bland oss humans. Inte så svårt va. Efter det är det ju hållbart samhällsutveckling i hela 1½ h. Jösses. När man tror att skolan är slut är den egentligen inte det. Obligatorisk kör står på schemat i en timma med alla andra kära musikare. Nu skulle man kunna tro att jag får gå hem men nepp, inspelning av KTDRL's Webbtv sker under eftermiddagen och det är full rulle. 
 
Hoppas dagen blir ... positiv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0