Wehå

Okej jag drar väl igång det här igen. Mest för att min syster vill spionera på vad jag gör om dagarna. Förvånansvärt att jag ens har läsare kvar. Come on, liksom. Men schysst av er som är kvar. 
 
Igår var jag på thaiboxning. Har länge velat börja men har aldrig tagit tag i det. Varje gång jag har provat på har jag ångrat att jag inte började. Pappa visste dock inte om att jag var där igår så jag hoppas nu att han är villig på att betala avgiften ... hehe. I vilket fall var det väldigt kul. Jobbig uppvärmning men det berodde mest på att min kondition ligger på minus då min puls var uppe i 170. Lite kul var det när vår tränare skulle visa ett slag med foten i magen. Testpersonen han visade på var lång och kraftig, med en väldigt stor mage. Övriga personer han har visat på har behövt förflytta för att inte tappa balansen när han slår till. Denna kille rörde sig inte ur fläcken. Det enda som rörde sig var hans mage som dallrade till. Sammanlagt brände jag runt 750kcal. Det var najs. Innan dess hade jag varit på gymmet och tränat bröst och triceps. Det hjälpte inte när vi körde armhävningar i slutet av passet. 
 
Imorse råkade jag ut för en liten jobbig grej. Jag visste sen innan att min busskort skulle gå ut runt den 24 april men det visade sig att det var idag, den 23:e istället. Jahopp, tänkte jag. Kör med reskassa då. Nä, där hade jag 10kr kvar som inte räckte till de 12kr som behövdes för att åka buss. Mitt i bussen stod jag och försökte hitta ett nummer att smsa för att få smsbiljett. Fanns inget nummer att se. Busschauffören kallade på mig och undrade vad som stod till. När jag väl fick tag i numret skickade jag ett sms. Fick reda på att jag måste registrera mig på en hemsida först. Men det kunde jag självklart inte därför att jag inte har ett bankkort som kan användas för internettjänster. Awesome. Så jag stod upp där, stel som en pinne och hoppades att busschauffören inte skulle märka att jag åkte snålskjuts även fast jag stod en meter från honom. Det blev en oerhört lång resa och jag trodde nästan att han skulle kasta av mig om jag fick för mig att sätta mig ner för att slippa stå upp hela vägen. Om man ska skämmas ska man ha det obekvämt också minsann. 
 
Jag och Oscar hade en bra helg ihop. Efter balträningen var vi värda varsin glass tyckte vi. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen segis!!!

2014-04-23 @ 16:43:33
Postat av: Anonym

Äntligen segis!!!

2014-04-23 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0