Kort dag

Istället för att ta itu med skolan och allt som innebär med den så drog jag till gymmet efter geografin. Jag köpte mig en risifrutti (så otroligt barnsligt gott) och gav lite överblivna mynt till tiggaren utanför. Även fast jag inte gillar att folk ber om pengar utan att ge någonting i gengäld (typ sjunga för pengar) så får jag lite dåligt samvete att jag inte gör nånting för att hälpa dom. Även fast pengarna jag ger inte går till något vettigt för dom så är det en liten personlig och mental vinst att skänka pengar. 
 
Det var skönt att träna. Idag körde jag squats (framsida lår och rumpa) och det är förvånande hur såna övningar kan höja pulsen så extremt mycket. På sista repetitionen hade pulsen ökat till 160. För att rätta mig efter min klocka och träna i rätt pulszon så får jag alltid vila och vänta tills pulsen sänks igen. Ett litet hej på gymmet idag gjorde mig väldigt glad. Lustigt. 
 
Dagens:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0