Here

Jag skulle ju uppdatera om klockan o lite andra grejer men jag försvann nog till Oscar istället den dagen. Nu sitter jag i alla fall här och har inte mycket för mig så jag kan lika gärna skriva lite.
 
Sista terminens första dag och jag börjar lite skämtsamt fundera på om jag börjar bli deprimerad. Jag vaknade upp och steg lättsamt upp för att göra mig iordning. Igår köpte jag två nya sminkprodukter (en fick jag från Oscar) varav en från Smashbox. Så jag var lite ivrig att få prova den och fixa mig fin. Väl i skolan så dämpas den lilla glädje jag hade av att jag känner mig så ensam och energilös. Jag har ingen ork att vara i skolan längre. Jag har ingen särskild glädje att dela med mig av till dem omkring mig. Ibland undrar ja vilka som är mina riktiga vänner, inte att det är nån som är falsk mot mig, men vem det är som faktiskt bryr sig att man är där eller inte. Känns som om det är så mycket som har förändrats sedan 3:an började. Jag hade väldigt kul i början men sen har det bara blivit sämre. Den som stod mig närmast har förändrats och jag vet inte hur jag ska bete mig gentemot den personen längre. Det är bara awkward i det här läget. 
 
Under lovet har jag umgåtts otroligt mycket med Oscar. Nästan varje dag faktiskt och det finns nog ingen annan jag skulle vilja ha gjort det med. Nu jobbar han och jag är i skolan. Helgerna bli nu nån slags paradisflykt från den tråkiga verkligheten.
 
Fick precis en impuls att möblera om i mitt rum. Det är lite som ett minivardagsrum med tvbänk, bok/dekorationshylla, tavlor, skrivbord, fåtöljer och en bred säng. Får se vad jag kan hitta på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0