Challenged

Ibland är det ju lite kul. Lite smått patetiskt och lite ironiskt. Jag lägger upp en bild och så kommer nästa bloggare med liknande bild som ska visa att denne kan lika bra minsann. Om det är en jäkla tävling vi kör så är jag banne mig fastspänd. 
 
Fast med min dubbelmoral drar jag ju hem pokalen för idag har jag bara suttit still. Jag slutade kl tolv idag. Jag hade noll motivation för gymmet så Oscar som satt i sin jobbil nånstans i Linkan kom och hämtade upp mig i stan och skjutsade hem mig. Sen satte jag mig i sängen och mer eller mindre tröståt. Ja, alltså be mig inte förklara. (Förlåt Oscar). Från kl ett har jag suttit i sängen och kollat på Lost fram till nu. Har tyvärr inte fått upp ögonen för den serien förrän nu, och den har visat sig vara riktigt spännande! Så idag har jag sett fem avsnitt och ska titta på ett sista innan jag går och lägger mig. 
 
Jaha. Imorgon blir det alltså gymmet. Nu med en ny slags motivation. Jag kan ju inte vara sämst. 
 
Ser ni skillnaden i Christina Aguileras ansikte? Coolt att ett ansikte kan förändras så mycket beronde på vart fettet fördelar sig. 
 
Och denna. Alexandra Bring. Jag känner inte till nån snyggare kropp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0